Поширені питання
Як я дізнаюся номер накладної?
Після відправлення посилки, номер товарно-транспортної накладної буде відправлений тобі у Viber, Telegram або SMS-повідомленням.Чи є обмін та повернення?
Звичайно, процедура обміну і повернення детально розписана над описом до кожного товару в розділі "Умови повернення та обміну".
Як зробити замовлення?
Варіанти:
1. Замовлення на сайті можна оформити за допомогою кнопки "Купити" цілодобово;
2. Подзвонити у робочий час магазину, по телефонним номерам які вказані на сайті;
3. Написати нам в Viber або Telegram;
4. Натиснути "Передзвоніть мені", у робочий час менеджер обов'язково передзвонить;
5. Написати на наш Email.
Не можу визначитись з розміром, що робити?
Звернися до нас за допомогою, наші менеджери з радістю допоможуть підібрати правильний розмір, щоб надалі позбавити тебе від зайвих клопотів з обмінами і поверненнями.Як зрозуміти чи прийняте замовлення?
Якщо при оформленні замовлення ти вкажеш свій Email, то на нього будуть відправлятися повідомлення про зміну статусу замовлення: "Прийнято", "Скасовано", "Виконано". Також обов'язково передзвонить менеджер для уточнення всіх даних та підтвердження замовлення.
Що робити якщо не підійшов товар?
1. Не панікувати!
2. Зв'язатись з нашими менеджерами за контактами які вказані тут і спокійно пояснити ситуацію.