Кошик
441 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Поширені питання

  • Як я дізнаюся номер накладної?

    Після відправлення посилки, номер товарно-транспортної накладної буде відправлений тобі у Viber, Telegram або SMS-повідомленням.
  • Чи є обмін та повернення?

    Звичайно, процедура обміну і повернення детально розписана над описом до кожного товару в розділі "Умови повернення та обміну".

  • Як зробити замовлення?

    Варіанти:

    1. Замовлення на сайті можна оформити за допомогою кнопки "Купити" цілодобово;

    2. Подзвонити у робочий час магазину, по телефонним номерам які вказані на сайті;

    3. Написати нам в Viber або Telegram;

    4. Натиснути "Передзвоніть мені", у робочий час менеджер обов'язково передзвонить;

    5. Написати на наш Email.

  • Не можу визначитись з розміром, що робити?

    Звернися до нас за допомогою, наші менеджери з радістю допоможуть підібрати правильний розмір, щоб надалі позбавити тебе від зайвих клопотів з обмінами і поверненнями.
  • Як зрозуміти чи прийняте замовлення?

    Якщо при оформленні замовлення ти вкажеш свій Email, то на нього будуть відправлятися повідомлення про зміну статусу замовлення: "Прийнято", "Скасовано", "Виконано". Також обов'язково передзвонить менеджер для уточнення всіх даних та підтвердження замовлення.

  • Що робити якщо не підійшов товар?

    1. Не панікувати!

    2. Зв'язатись з нашими менеджерами за контактами які вказані тут і спокійно пояснити ситуацію.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner